18 Mayıs 2012 Cuma

PONPONLU HATIRALAR...

Görünce bir kez daha eskilere döndüm.Aslında ne çok severmişim  ponponları, ne çok izi varmış evimizde rengarenk ponponlardan yapılmış yastıklarımız, babaannemin benim için ördüğü yeşil ponponlu patiklerim,lacivert berem, kardeşimin kırmızı yün elbisesinin belindeki kemer niyetine kullanılan kuşağın ucundaki ponponlar ,sarı yeleğinin etek ucundaki krem ponponlar ve en önemliside küçücük ponponların birleştirilmesiyle yapılmış turuncu banyo lifi...Zira ben kendisini oyuncak bebeklerimin yorganı olarak kullanırdım :)

Tabi şimdilerde ev dekorasyonundaki çarpıcı gelişmeler ve yeniliklerin yaşandığı, bunun yanısıra eski zamanlara  olan özlemle ona dönüşün bir araya geldiği bir dönemdeyiz.
Almanya menşeli bir firma da bunu keşfetmiş olacak ki ponponlardan kilimler, yastıklar,sandalyeler tasarlamış.Ne iyi yapmış, görünce "aaa zamanında annem bunu neden düşünemedi ki" demekten kendimi alamadım.Sizinde  ponponlu eşyalardan hatırladıklarınız var mı?
Yazının devamı için...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder